torsdag 16. august 2012

Gøy på landet


Du veit du har budd lenge i byn
når du tenker "åh, så idyllisk!" 
når du ser kyr på beite.

Men sjølv om eg no har tilbrakt snart halve livet i by,
så må eg seie at det er 
nok veldig deilig med å komme heim til Stadt.
Og det skadar ikkje at vêret viser seg frå 
si aller beste side heller.
Så her er nokre bilder som oppsummerer dei siste dagane:

I LIKE!:)


Eg har kosa meg i sola:)


Og hatt nærkontakt med dyrelivet på bygda..





I dag har eg vore på besøk til niesa mi, Viktoria,
som vart 9 år :)


Både tante og niese held god stil! :)


Svigerinna mi har den finaste blomsterhagen



Og i kveld hadde eg, Marit og Helene
ein aldri så liten fimkveld
med varme popcorn og rykande fersk brownie :)


kort sagt:
Livet er ganske ålreit! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar