onsdag 11. mai 2011

Kunst?

Eg hadde egentlig tenkt å skrive om smertegrense i dag.. og så leita eg etter illustrasjonsbilde, og i og med at eg hadde tenkt å ta utgangspunkt i ryggsmerte, så enda eg med dette bildet.

eg er så fasinert av musklar og kroppen generelt i grunnen..

Og plutselig fann eg ut at eg kanskje skulle legge ut nokre av bildene eg har mala i løpet av åra. I håp om å finne inspirasjon til å male litt meir.. For dagane går så utruleg fort, og eg tenker ofte på at eg skulle ha mala litt - men så blir det nedprioritert gong etter gong..  Så her kan de sjå, de som har lyst.

Altertavle 

Dette fekk Kari til bursdagen ein gong i tida..



Dette bildet skiftar fargar etter lysforhold og vinkel...

Bryllupsgave 1

Disse to bilda har tekst frå 1.Kor.13, kapittelet om kjærleiken, på seg. Det over står på nynorsk - det under er på tysk!

Bryllupsgave 2

Solgt...

Også solgt..



Dette er Venke sitt, mala for mange år sida - og svogeren min laga ramma!

Det første bildet eg solgte..

Ja, om ein kan kalle dette kunst kan ein vel diskutere - men det er i grunnen morsomt å drive med. Så eg må berre få ut fingern - eller malesakene ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar