søndag 22. mai 2011

early in the morning..

I dag har eg vore tidleg oppe, sjølv om det var søndag. Vi skulle ut og synge, for siste gong dette semesteret.. kl.08.30 stod eg utanfor Kaffemisjonen, og såg inn i mørke vindauge. Der var det ikkje åpent endå, og eg trudde eg var seint ute så eg laga meg ikkje kaffe før eg for...


Men - Torgeir delte kaffekoppen sin med meg - SNILLE TORGEIR!- og livet vart plutselig mykje bedre igjen. Skal ikkje så mykje til med denne jenta ;)
Og så gjekk turen til Frekhaug, der vi altså skulle synge på sommarsamling i Normisjon.
09.40 var det lydprøve - og nokon var meir klar enn andre..


Søskenene Hauge er strukturert nok til å ta med
kaffe - smarte folk! :D

Wendy - som har vore musikalsk leder i vår :)

Rune frå perspektiv nr.1

Rune fra perspektiv 2

Torgeir - også kalt dagens helt! :D

Kristine :)

Maja:)

Den søvnløse... Are

Venke :)

Berit og Reidun

Thor Øyvind og Berit

Og det var så kjekt at Eva tok med seg familien og kom på samlinga. UTRULEG GODT å sjå ho (og Emma og Steinar) igjen :)

Vi snakka akkurat om at vi snart skal på tur.. til KYPROS! :D

Jostein hadde og tatt turen, og har fått ny look - we like:)

Det var god stemning :)


Vi var nok ein smule trøtte, både av gråveret og av ein tidleg morgon. Eg sat på med Venke og Tord inn igjen, og fekk besøk av Venke og Frida medan Tord trena.. Og etterpå var det utruleg deilig å sjå inn i kjøleskapet og oppdage at eg hadde pizzarester frå fredagen igjen :)


Det er rett og slett veldig deilig å avslutte helga med å synke ned i sofaen med ein film og litt digg.. Snart er eg klar for ei ny veke, må berre nyte helga litt til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar