søndag 20. mars 2011

Livet frå si beste side!


I Forkynnaren 2:24 står det:
"Det beste eit menneske kan gjera,
er å eta og drikka
og unna seg gode dagar
midt i alt sitt strev."

Kokka - som for ein gongs skuld hugsa forkle!


Eg tar slikt på alvor - så eg inviterte gode vener til heilsteikt indrefilet med noko godt attåt.. Kor godt det egentlig var får dei inviterte uttale seg om, men til meg sa dei no at dei likte det. Eg syns og det funka bra. (eg må innrømme at den ferske brokkolien forsvann i søpla etter at kokka gløymde den på plata, og det vart brokkoli frå frysaren.. ikkje heilt det same, men det var bedre enn svidd brokkoli!)


Men, det må seiast, at uansett korleis maten hadde smakt så hadde det vore ein bra kveld. For eg har nokre fantastiske menneske i livet mitt! Så trur eg at bildene fortel resten av historia..




Eg fekk roser! Slikt blir eg veldig glad for!! :D

Ingenting er vel meir naturlig enn å stå i sofaen..

Eller ta seg ein.. dans?


Menyen var: heilsteik indrefilet, fløtegratinerte poteter, cognacsurra sopp med valnøtter.


Dessert i utvikling

Grisa litt..

Reint og fint!

Fleire kom etterkvart


Dessert: sjokoladefondant med vaniljekesam og bringebær.


mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

Så kom han som hadde vært lovsangsleder på kvinnekonferanse...


fine jentene!
Og så var det en bildeserie som bare må takast med, men eg trur ikkje eg treng å kommentere noko vidare. Men eg kan slå fast at eg har i allefall nokre veldig vakre venninner - både utenpå og inni!!! 










Vi har bikka midnatt.. 

trøtt?
Neida, bare gjorde seg klar for litt tigerfakter :)

Kameraet var fritt for alle å bruke..


Kva gjer ein når kompisen har fått seg dame og ein ikkje veit kven ho er??
Jo ein går inn på facebook og leitar ho opp!!


Ho vart godkjent!

Så var det dansekurs.. indisk dans - Jai ho

Egnasjementet var stort - bevegelsane likeeins..

og plutselig..

teamwork!


Eg likar vennane mine! veldig godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar