torsdag 13. januar 2011

Restitusjon!

Eg har vore på veien dei siste par dagane. E39 og Rv555 for det meste, for å vere nøyaktig. Eg likar å køyre bil, men syns ikkje det har vore så veldig kjekt denne turen. Grunn: dårlig føre og vér.

Utsikta mandag kveld, på eit fint parti..

Spesielt gøy var det når eg sat i Balestrand, og vi oppdaga at det ikkje gjekk å komme seg til møtet vi skulle ha i Dragsvik pga. rasfare og såg på vegmeldinga at fleire vegar vart stengde fordi det gjekk ras. Men med Michael Bublè si mjuke stemme som trøst og oppmuntring, så gjekk turen totalt sett fint den. Utruleg korleis musikk kan "redde dagen"!

La det vere klart at no snakkar eg berre om køyringa, ikkje om folka eg møtte i Sogn. For eg møtte mange fantastiske menneske, og hadde gode dagar der.
Men det vart mykje køyring på sporete og glatte vegar, og det er slitsomt. (Maxfart var ca 50 km/t trur eg.)

Så eg bestemte meg for å ta fri i dag, sjølv om det er ein heilt vanleg torsdag - uten nokon plan.
Til tross for ein regnfull og slapsete dag så har eg stort sett vore "ute" det meste av dagen.

byen min i regnet..

Stine er på besøk i byn, så eg møtte henne på kafé, og så kom det stadig fleire til. Det var veldig koselig.

mykje av lønna mi dei siste tre åra ligg igjen her..

Og så tenkte eg at eg skulle gå heim og lage meg middag. Men kva skulle eg finne på? Medan eg lurte på det, fekk eg melding frå Ingelin om eg ville vere med og ete sushi - og dermed vart det sushi til middag og ein ny tur til Bergens beste kaffeplass som dessert!


Det var god restitusjon etter nokre krevande dagar på vegane med god kaffe, god mat og gode vener.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar