onsdag 26. januar 2011

Sweet dreams..

Eg har hatt ei madrass det siste 1,5 året som har vore for mjuk for meg. Eg trur det har vore utslagsgjevande for at eg har hatt mykje vondt i ryggen, og no fann eg endeleg ut at eg måtte gjere noko med det. Så i går var eg på IKEA.

Vi snakka skikkelig IKEA-saker her altså!

Der fann eg ny madrass, ei som er betraktelig hardare enn den eg har hatt. Og det beste av alt: eg fekk den for halv pris! HURRA.
Og det førte til billigare heimkøyring.

Eg vil egentlig ikkje klage på servicen, for dei bar madrassa heilt inn på soverommet. Men dei var to - eg er ein, og den madrassa var TUNG!
Men med kvinnelist, litt logikk og Furersk staheit, så går det meste. No er madrassa på plass og klar for meg!

gleda meg til å legge meg!
Men det er eit nytt problem som har meldt seg.. Eg har altså no fått ei ny madrass, men eg er enno ikkje kvitt den gamle - og har heller ingen plass å gjere av den. Så no ligg den på stovegolvet mitt..


Så treng du ei madrass, 2x1,40 m, mjuk og veldig pent brukt - så er det berre å seie frå! Du får den om du hentar den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar