onsdag 11. desember 2013

Fantastiske damer!

Eg stod i dusjen og tenkte i dag tidlig.
Eg brukar ofte å tenke litt når eg står der
og ventar på at balsamen skal gjere underverk med kråkereiret.
I dag tenkte eg på kvinner og kvinner si rolle gjennom åra.


I dag fekk eg nemleg lov å vere med på 
julelunsjen til Tabitha.
Tabitha er ei av kvinneforeningane her.
Mange, fantastiske damer
som gjer det mulig å drive sjømannskyrkja her.
Det er snakk om at dei samlar inn tusenvis av kroner
som gjer det mulig å drive det arbeidet vi gjer.
Det er innsatsen frå desse damene
som gjer at nordmenn med heimlengsel
har ein heim heimanfrå å komme til her i San Francisco.
Og eg trur det er slike kvinneforeningar over heile verda.
Kvinner som trur på noko og som gjer noko for å virkeliggjere det.


Eg beundrar desse kvinnene.
Eg ynskjer å vere som desse kvinnene!


Det var litt dette eg tenkte på i dag tidlig.
Kor viktig drivkraft kvinner som står sammen om ei sak er.
Kor imponerande innsats
kvinner som har levd før meg har gjort.
Eg kjenner eg gleder meg til å bli godt kjent med
desse fantastiske damene i Tabitha!


Så eg hadde lyst å sette litt fokus på dei.
Og kjære medsøstre,
kanskje skal vi lære litt av desse kvinnen.
Kanskje skal vi drite i magen til Fotballfrue
og heller samle oss og stå sammen om saker som betyr noko.
For når kvinner står sammen om noko
så skjer det store ting! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar