søndag 27. januar 2013

Visitas, selskap og regn

Den siste veka har vore stappa med innhold.


Eg har vore så heldig at eg fekk vere med biskopen på visitas 
på Bømlo.
Bømlo er staden der kristendommen starta i Norge.
Og det er staden for kristenretten.
Eg syns det er ganske fasinerande å tenke på at Norge 
kunne vore eit heilt anna land om ikkje
Olav Trygvason hadde gått i land her i 995, 
eller Olav Haraldson (og kjend som Olav den Heilage) 
hadde bygd opp eit lovverk rundt dei kristne verdiane 
og fått dei vedtatt på Mostratinget i 1024.


Men Bømlo er meir enn Moster.
Det er ein plass der dei får til mykje.
"Driftige folk i vakker natur" er slagordet deira.
og etter tre dagar med møter i ulike fora
kan eg seie at det stemmer godt overeins med virkeligheta.


Vi fekk og besøke alle kyrkjene deira, 
og biskopen var stadig på talarstolen.
Eg må seie at eg er stolt av å jobbe for biskopen i Bjørgvin, 
han er ei svært klok og flink mann.
Eg lærte mykje av både han og andre aktørar
under denne visitasen.


Og det må seiast, 
når ein er på visitas 
så høyrer det med mat
og ikkje minst kaffe,
i enorme mengder.


Fredag var det tilbake på kontoret.
Der var også stemninga på topp :)
Vi er godt i gang med ungdomsåret 2013,
noko biskopen og er prega av.. ;)


Så vart det etterkvart helg.
Og eg skulle i min fyrste 40-årsdag.
Heldigvis har eg nokre år igjen før det er min tur, 
men det føles likevel litt rart at tida går slik..

klar for fest!

Men det er vel berre å innsjå at
ein ikkje kan bygge på følelsen av å vere ung for alltid, 
sjølv om eg har bestemt meg for at eg aldri vil bli gammal til sinns.

40 år og like blid
Og det vart ei veldig kjekk feiring av Hilde,
som var fyrste kvinne ut. 
Ho er ei spenstig dame, 
så når eg ser på henne er det egentlig ikkje 
så gale å bli 40.. ;)


Og som bildene fortel
hadde gjestene i selskapet det også
veldig kjekt ;)


lærarhumor ;)

sykepleierhumor ;)

 Nygifte folk altså ;)



Men festen tok etterkvart slutt, 
og i dag regnar det. 
Det er det faktisk ganske lenge sidan det har gjort i Bergen..
Men eg har ikkje blitt nok bergeneser til at eg kan seie at 
eg har sakna det, eller at det er velkomment.


Så eg kjenner at det er godt å ha ei kinoavtale
der eg kan få synke ned i stolen og nyte "Les Misérables"

God søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar