onsdag 9. januar 2013

Med gutta på tur

nokre gongar startar arbeidsdagen litt tidlig..

Eg likar jobben min.
Veldig godt!
Eg likar folka eg jobbar saman med.
Dei er veldig fine folk.


Dei to siste døgna har eg tilbrakt mykje tid i baksetet på ein bil.
Biskopen sin bil for å vere eksakt.
Vi, biskopen, Arnt Johan og eg, har vore til Indre Sogn 
og Sunnfjord for å snakke om
U2013 - ungdomsåret i Bjørgvin.
I år skal det nemlig vere eit ekstra fokus på ungdom i kyrkja her, 
noko som eg syns er veldig bra.

motto for U2013 :)

Vi har vore på nokre sånne samlingar i lag før, 
og det er alltid like kjekt og lærerikt å vere i lag med desse karane.
Og det manglar ikkje på festlige historier heller langs etter vegen.
Så det har gått overraskande bra å tilbringe tida i baksetet, 
for ei med lang fartstid som bilsjuk,
både frå Bergen til Sogndal,
Sogndal til Førde
og så frå Førde til Bergen igjen.

Utsikten fra baksetet

Og vi fekk nokon aldeles nydelige naturopplevingar på vegen.
Vi køyrde ut av og inn i skodda,
og det var mange gode lyssettingar langs vegen.
Det var nesten vondt å ikkje ha med speireflekskameraet..
Men her er i allefall nokre mobilbilder
som kan gje eit lite bilete av kor fantastisk natur
det er i dette landet vårt:

Ferga under skodda på Sognefjorden

Der er eit lys på vegen...





Eg likar altså jobben min.
Veldig godt!
Sjølv om eg av og til må sitte i baksetet.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar