fredag 18. januar 2013

Fredagsmiddagsnacks

Fredag ettermiddag er eg alltid litt sliten og fantasilaus,
og då er det godt å ha ei kjapp oppskrift å bruke til middag.
Suppe er ingen dårlig ting, 
denne er svært god
og ikkje altfor usunn ;)


Og så er den superenkel:
Eg tar først og kuttar opp ein raud og ein grøn paprika
og ein vårlauk.
Og set på ei panne med ca 1 dl vatn og ein terning hønse/kyllingbuljong.
Så surrar eg kyllingfilet i panna.
(vanligvis puttar eg berre oppskoren kyllingfilet i omnen, 
men i dag måtte eg ha mat fort..)


Når buljongen har løyst seg opp,
har eg opp i paprikaen og vårlauken,
og lar det trekke (under lokk) litt medan kyllingen blir klar.


Så har eg oppi den steikte kyllingen
og ca.2 dl fløte eller heilmelk. (det er den usunne delen..)
Så lar eg det nesten koke, 
og lar det stå på svak varme i ca.5 min
og vips så har eg middag.


Du treng ikkje tilbehør,
men du kan velge sjølv om du vil ha det.
I dag tok eg i litt ris som eg hadde frå middagen i går.
Og eg har sikkert lunsj til i morgon også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar