søndag 23. september 2012

Vitamininnsprøyting


I går og i dag har eg nesten ikkje vore inne.
Det har vore strålande sol og deilig i Bergen.
Det gjer noko med allmenntilstanden til denne jenta.


Denne helga har 
jobb har fått vere jobb, 
husvask husvask
og eg har utsett meir enn eg burde
- men eg har konkludert med at
alle rundt meg har det bedre
om eg har fått sol og frisk luft, 
enn om eg har vore inne og 
frustrert over at eg ikkje kunne gå ut..


I går kveld var eg hos Venke i Loddefjord, 
og hadde ein veldig koselig kveld med jentepreik.
No i kveld står pizzaen i omnen, 
så snart er det middag.


Og eg er varm i kjakane, 
sånn deilig trøtt og rett og slett litt lykkelig.
Livet er godt! :)
Det blir litt mindre tungt å stå opp i morgon - trur eg ;)


Måtte det bli mange 
fine haustdagar framover! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar