torsdag 27. september 2012

Ei fryktelig lang veke..

Eg slit litt med å forstå at det er torsdag i dag.
Men er veldig glad for at det er helg i morgon.
For sjølv om eg berre har vore to dagar på jobb denne veka
så har det vore ei fryktelig lang veke.
Og om eg var på etterskot på søndag, 
så har det etterskotet ikkje vorte mindre..


Det starta søndag kveld, 
eit par timar etter forrige blogginnlegg.
Eg hadde tydeligvis fått med meg nokre basillar
i den friske lufta...
Så temperaturen gjekk i taket,
og mageinnhaldet i skåla.
Meir trengs vel ikkje å seiast om den saka.

Som regel går slikt veldig fort over med meg, 
men denne gongen har det vore ei seig affære.
Men tysdag kveld konstanterte eg at feberen var vekk.
Så i går var eg på stabsdag, 
og dei andre kosa seg med deilig thaimat,
eg våga meg så vidt på risen..

alternativ thaimiddag...
 Og det vart ikkje så mykje meir mat eg orka i går.
Det positive med det heile er at eg er fullstendig kvitt
alt som heiter søtsug 
og eg har tydeligvis trena nokre magemusklar...

I dag var det med eit lite element av spenning
at eg sette meg i bilen og reiste til Fusa på jobb.
Og det er gledeleg å konstantere at
magen samarbeida fint heile dagen :)


Så eg feira med ein pitteliten Ikea-tur på heimvegen.
Det er fyrste gongen eg har vore på nye Ikea i Åsane.
Og det er mulig: 
Eg brukte berre 15 minutt 
og eg kom ut uten anna enn ein pakke serviettar!
(som og var grunnen til at eg gjekk inn.)

Så då gjeld det berre å la noko av Ikea-effektiviteten min
smitte over på alle dei andre arbeidsoppgåvene, 
slik at eg kan ta helg med godt samvit i morgon.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar