fredag 6. januar 2012

Rester, Trondheim og Tannlegen

Det har vore ein ganske hektisk start på det nye året.
Og litt småhardt å begynne på jobb igjen, 
spesielt sidan eg snudde døgnet på nyttårsafta.
Det er heilt utrulig at det skal vere så vanskelig å snu tilbake!


Men eg greidde å skvise inn ein liten restemiddag med to herlege herrer.
Eg trur dei var fornøgde..


 Og i går bar det til Trondheim..
Då vi bestillte billettar i haust tenkte eg at "dagstur til Trondheim funkar fint".
Men det føltes ganske ubarmhjertig å sette på alarmane "kvelden" før.. 
ja, for eg stola ikkje på at ein gong var nok for å vekke meg!



 Men omtrent i frokosttider for vanlege folk,
eller kanskje helst for heimeverande husmødre som likar å sove litt, 
så kunne eg gå over kvitkledd mark mot denne:

 Det var ein heil dag i møte
med trivelige kollegaer frå det ganske land.
Og når ein jobbar i kyrkja, 
så må ein jo få med seg eit gudsord-
så vi hadde middagsmesse med preses(biskopane sin biskop) i kapellet i Erkebispegården.

Dette krusifikset bar preg av å har vore i nærleiken av flammar, 
soga seier at brannen stoppa då det kom til krusifikset. 
Det var ei god messe å få på ein torsdag.


 I dag var det i midlertid litt mindre hyggelige planar på programmet.
Tannlegetime..
Eg var litt nervøs fordi eg har hatt litt vondt, 
og var forberedt på at dette kjem til å bli fælt.
Heldigvis har eg verdens snillaste og hyggeligaste tannlege!


Overraskinga var stor då beskjeden kom:
NULL HULL! :)
Men skåret i gleda var at eg har eit par veldig gamle fyllingar,
og for å unngå at dei skal lage krøll så må dei byttast. 
Så det blir nok nokre kroner som ryk på dette likevel.


No er det endeleg helg, 
og då er det utrydding av jula som står for tur...
Eg syns det kunne vart litt lenger.
Men det går mot sommar.
Og plutselig kan eg pakke vekk alle sokkane!

Eg håpar du får ei god helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar