søndag 1. januar 2012

HAPPY NEW YEAR!



Vi har avslutta 2011 og starta 2012. Det skjedde ikkje i stillhet hos meg.
Eg tilbrakte årets siste og nyårets første timar
sammen med mennesker som eg er utruleg glad i. 
Det finnes ikkje bedre måte å gjere det på.
(Eg skulle gjerne vore sammen med ALLE eg er glad i på slike dagar,
men så store selskapslokaler har eg desverre ikkje.. )

Ingelin er klar for ribbe :)

 Eg trur bildene talar sitt - det vart tatt eit par hundre av dei, så eg tok med eit lite utval her.. :) 
Rune og hans kjære Che <3




Ribba vart vellykka, om eg skal seie det sjølv. Mesteparten av svoren knasa godt også.
Og dagens kompliment: "Denne ribba er bedre enn mammas!"
Kven som kom med uttalen trur eg skal forbli anonym, med hensyn til mor det her er snakk om.
Eg trur det var meir lykka over godt selskap og god mat var ein uslåeleg kombinasjon
 - ikkje nødvendigvis at ribba var såååå god! ;)





Det var utruleg godt å ha Thor Øyvind tilbake igjen- han har vore sakna i haust!



Veldig kjekt å ha med Che også! :) 





Klar for litt dansing..

"All You Single Ladies" alà Truls Svensen

En litt annerledes "All You Single Ladies"...

Og den tredje versjonen...


Eg fikk nokre heilt geniale dingsar til jul, som ein festa på glaset...



En herre med bart - på kjøkkenet mitt..


Vi er glad for å ha Thor Øyvind tilbake! :)




Deilig å smelle inn i oppvaskmaskina etterkvart! :)
Og for fyrste gong - Bergen hadde offentlig fyrverkeri på nyttårsaften - så vi kom oss ut i regn og blest, det gjaldt om å stå tett for å halde varmen! 


"nyttårssigar"







På vei heim tok vi med oss Jack Nicholson...
"Heeeeeeeres Johnny!"

Då vi kom inn var det om å gjere å få opp varmen
på med musikken 
og dans, dans, dans!



Boble det nye året i gang! :)

Og så måtte vi jo ha nyttårskake!

Thor Øyvind var veldig god kakeservitør!


Takka være ustabilt nett blei det iTunes-biblioteket som vart benytta.
Ingen skal skulde meg for å ha einsidig musikksmak..

Dei vart visst varme av dansinga...



Så hadde Berit og Thor Øyvind swingoppvisning for oss. 
Flinke var dei!











Ganske deilig å være inne når det regnar ute! :)

Oftest er dei normale..





Og så var festen over..
Eg håpar du har hatt ei like fin nyttårsfeiring som meg. 
No sleng eg med ned på sofaen og skal kose meg med litt film - trur eg.
I kveld må eg prøve å snu døgnet... i morgon ventar jobb.

Då gjestår det berre å seie:
Takk for 2011 - det har vore eit innhaldsrikt år.
Godt nytt år - måtte 2012 bli eit år rikt på gleder!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar