onsdag 4. januar 2012

2011 i bilder


2011 var eit år fullt av hendingar. 
Eg tenkte at eg måtte ha ei lita bildekavalkade :)

For meg starta 2011 her(i allefall var eg der på årets første dag):
 Takka vere at Are var sjuk på nyttårsafta var eg og Ingelin bort
på jobben hans med kake. 
Ryktene seier at folka i TV2-sporten syns den var ok.

Denne har vore brukt kvar dag på kontoret i 2011 :)

Det har vorte nokre jentekveldar..

I 2011 vart eg og kjend med naboen på nye måtar...

Eg kasta dei gamle vindua - som lak

Og fekk meg nye som er tette...

OG kjøpte gardiner!!

Eg var ein tur til Vestby :)

Og ein tur til London

Sammen med disse fine jentene :)

Eg fekk meg endeleg kaffekvern! :)

Og mitt første Moods-plagg :)

Eg har grilla på Helleneset

Og knust ein iPhone....

Eg var på Stadion 16.mai! :D

Feira 17.mai med venner som stod og sang nasjonalsangen :)

Sang med Seraf eit par gonger i vår..

Teikna ein konfirmant..

Som var blitt større enn på tegninga ;)

Eg har sørga for å framleis vere verdens kulaste tante!

Eg har testa tolmodigheta...

Sett Dragseidspelet..

vore ein del heime..

og til tross for ein trasig sommar, har eg fått dosen med jordbær :)

Eg har vore på hyttetur :)
Sammen med nokre andre :)

eg har fått gå i flippfloppar :)

eg har vore med å "drikke ut" Sigrid Kristin:)

Eg har tatt fly heim!

Og eg har lært at det er ikkje spøk å ha småsøsken ;)

Forholda på Volda sitt tak har blitt sjekka ut ;)

Og eg har lært at eg manglar nokre gen som resten
av familien har..

Eg har fått meg elpiano <3
Ein kjem sjølvsagt ikkje utanom 22.juli. 
Det var en smertens dag for heile Norge.
Eg føler med alle dei som sit igjen med sorg og sakn, 
eller slit med traumer etter denne dagen.

Men eg trur og det er viktig at vi hugsar på
alle dei andre som og har opplevd tap og smerte i 2011. 
Deira sorg er like virkelig, sjølv om den ikkje havnar i avisa.
Deira smerte må og få rom.

heldige meg fekk reise til Kypros på slutten av sommaren, sammen med
disse fine jentene :)

god vin som vi ikkje gløymer namnet på :)
eg vart litt brun likevel til tross for ein dårleg sommar

Eg fekk sjå Sigrid Kristin og Ketil seie JA til kvarandre :)

Eg fikk til og med lese og synge i vielsen :)

Eg var på Kanye West konsert med gode venna :)

Og snille Rune reiv skapet mitt :)

Eg tok farvel med den gamle doen min...

Vi feira at Ingelin blei 30 :)

Eg var på kusinetreff og laga fine koppar :)

Eg har vore i Roma :)

Og sett sjefen helse på paven..

Medan eg var i Roma opplevde eg skrekken:
 Pappa fekk hjarteinfarkt, og då var eg veldig langt unna!
Men det gjekk heldigvis bra!

Eg fekk feire bursdagen min sammen med ein gammal
venn eg ikkje hadde sett på altfor lenge...

og ei god venninne eg ser altfor sjelden!

Så fekk eg feire sammen med gode vennar her - fekk til og med kake!! :D

og lakka negler... ;)

Eg har fått sjå kjærleiken blomstre <3
<3

og doen min vart ny :D

eg blir så lykkelig av å sjå dette!! :D

Eg har studert - og vunne 40 studiepoeng! :)

Eg har ete levande sjøkreps! MMMMMMM!

Eg har vore med på julekonsertar med Seraf - og turne...

Til Færøyene! :D

Jentekveldar har eg fått med meg..

...opp til fleire av :D

Jentejulebord fekk eg om med meg :)

Eg fekk feire jul med familien :)

Og - kryss i taket - eg var på julefest!! Aldri har Maria, Josef og eselet vore
så vakkert! :D

Eg har overlevd ein orkan til - i motsetning til sprossene på vinduet...
Og avslutta året sammen med gode og lystige venner
Så 2011 var eit år meg mange utfordringar, nokre bedre enn andre. 
Men det har og vore eit år med mange gleder. 
Det er viktig å sjå litt ekstra på dei når det har vore litt tunge tak på vegen.

Det blir spennande å sjå kva 2012 har på lur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar