onsdag 23. april 2014

Påske og vandring over brua

 Påska kom som julafta på kjærringa for min del i år.
Men det har vore ei innhaldsrik og kjekk påske.
Vi har hatt skjærtorsdagsmesse,
der vi duka av alteret
og avslutta kvelden med vafler med rekeost (not my idea!;) ), 
kaffe, te og ein fantastisk solnedgang.


Det var ein del turistar innom kyrkja denne veka,
det er tydelig at det friveke heime i Norge.
Her i USA er det ikkje fridag verken skjærtorsdag eller langfredag,
ei heller andre påskedag. 
Men vi hadde meir folk innom kyrkja enn det har vore på lenge.
Og når det kjem meir folk, 
må ein lage meir mat. 
Både vafler, kaker og pizzahorn i lange baner vart laga.


Husmorkunst... ;)

Laurdag hadde vi som vanlig superlørdag,
og eg er så heldig å ha ein fantastisk pedagog med meg
på smårollingane, barnegruppa vår.
Ho fortalde heile påskeevangeliet 
ved å bruke 12 egg.
Eg trur eg var minst like spent og interessert som ungane!


Eg har alltid ønska meg blå auge... ;)

Laurdag kveld var det stille før påskedag.
Det er stor tradisjon for å gå i kyrkja på 1. påskedag her, 
så eg lada opp med ein tur på Marinaen
før eg kraup saman i sofaen heime.



Og det var ein flott gjeng som kom på gudstenesta søndag,
og kyrkjekaffen hadde heldigvis nok mat.


Etter oppvasken var tatt og døra var låst,
var eg så heldig at eg fekk vere med ei venninne heim
til lammelår med geitostsaus og ovnsbakte grønsaker.
Ho bur i Oakland, så eg fekk teste ut Bart for første gang
og sett litt av East Bay.

YAMMI! :)

I går hadde eg store planar 
om å tilbringe dagen på sofaen dersom veret ikkje var eksepsjonelt,
det var det ikkje, så eg hadde ein seriøs date med 
Game of Thrones.
Det var akkurat det eg trengte i går.
Men i dag kunne eg ikkje tilbringe dagen inne!
Det var sol ute, men ikkje direkte varmt.
Instagrambilder fortel meg at temperaturen 
var bedre i Bergen i dag.
Men likevel - eg er nordmann med vikingblod i årene, 
og ein sit ikkje inne når det er sol ute!
(hvis du ikkje er på jobb da ;) ) 


Så etter å ha bestilt meg ein liten tur til Thessaloniki i slutten av mai,
så tok eg beina fatt og sette kursen mot Golden Gate Bridge. 
Mål for dagen: GÅ OVER DEN!

en av fordelene med å bu i California <3
Og eg gikk og gikk, og gikk, og gikk..





Eg gikk faktisk heilt til Marin County..



Eg må seie at det er litt av eit praktverk,
denne brua her. 
Ein ser det liksom ikkje før ein går over den.. 
Og pittelitt lenger å gå over enn Måløybrua..
Eller Askøybroen.. eller Sotrabroen..
Faktisk kan du legge sammen alle dei tre
og kun gå 780 meter lenger...
Og den er definitivt breiare med sine 6 køyrefelt
+ fotgjengar- og sykkelsti.


Høgt ned var det også,
noko som gjer brua til eit ynda mål 
for dei som vil avslutte livet.
Berre ein plass i verda har fleire sjølvmord.
Eit fall på 75 meter gjev ei fart på ca.120 km/t i det ein treff vassflata.
Omlag 5% overlever samanstøtet med vatnet,
men døyr oftast på grunn av drukning eller kulden i vatnet.
Dette tek ein på alvor her,
og ein gjer det ein kan for at folk skal oppsøke hjelp.



Selfie! Been there, blown away! ;)

På vegen heim såg eg på både dyreliv og folkeliv ..


Skal eg vere heilt ærlig, 
så fekk eg litt panikk då karen under fann ut at han ville helse på meg.
Eg sprang som en tulling då han sette kursen mot meg.
Men han var jo litt kul også.. så lenge han var på avstand!


Og det var herlig vêr for kiting og vindsurfing.




Etter å ha gått på stranda måtte eg ha ein stopp
og tømme skoa for sand..

Vindskating :)

På veg heim måtte eg innom butikken rett nede i gata.
Ein av dei som eg møter der kvar gong var der i dag og.
Ein fantastisk fyr som renner over med kompliment
og sprer glede til alle rundt seg.
Eg trur han må vere eit av dei vakraste menneska eg har møtt.


Vel heime, tende eg lys
og sank ned i stolen i vinduet 
medan eg venta på at middagen skulle bli klar.


Det blir liksom ikkje feil med Derek Morgan og resten av 
Criminal Mindsteamet etter å ha vore ute og gått heile dagen.
Eg må jo lade batteria til ei ny veke med mange møter med  
spennande og interessante menneske.
For heilt seriøst:
Eg har virkelig verdens beste jobb! :)

Endelig bikka eg 30.000!


1 kommentar: