onsdag 2. april 2014

Heime hos meg

Den siste tida har eg fått nokre spørsmål om korleis eg bur. Eg hadde tenkt å ha eit "her bur eg"-blogginnlegg, men har liksom venta på at eg skulle få det litt meir slik eg vil ha det..
Det er liksom noko anna å flytte inn i nokon andre si møblerte leilighet enn det er å flytte inn i si eiga, og det tek litt tid å finne ut av korleis ein vil innrede.


Og vi nordmenn har jo eit litt spesielt forhold til plassen vi bur på. Særlig sidan vi brukar mykje tid innandørs. Og eg tek nok med meg litt denne mentaliteten, sjølv om eg er like mykje ute på ein fridag som inne. Eg likar å ha det koselig og trivelig rundt meg. No syns eg at eg har funne ein måte å få møblar og ting til å funke ganske bra. Ting kjem nok til å endre seg etter kvart som tida går, men akkurat no er det altså slik eg har det heime hos meg.


Stua mi:





Her er ein deilig plass å sitte ;)

Peisen funker ikkje, så da gjer vi det slik ;)

Eg elskar levande lys!


Det er åpen løsning til kjøkkenet..

Kjøkkenet:


Her et eg ofte frokost...

Sprekt fargevalg på kjøkkenet ;)


Viktigste kjøkkemaskin:
Nespressomaskina!

Gangen:



Gjestebadet:

Det er eit lite, men godt utnytta bad med dusj :)


Gjesterom/kontor:






 Utanfor gjesterommet er det branntrapp/veranda 
ned til verdens fuktigste og mest overgrodde hage..


Og så, 
det aller heilagste:
The Master Bedrom:



Det er rimelig god plass og svær garderobe..


Og sjølvsagt:
Eige bad - MED badekar! :)




Som sagt:
Eg syns i grunnen eg har det ganske trivelig.
Og som de ser så har eg rom for besøk! ;)

Instagrambilder kan brukes til så mangt :)

3 kommentarer:

  1. For en fin leilighet! Jeg synes du har innredet den på en veldig koselig, men likevel stilfull måte :-) Jeg vil komme på besøk!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) Du er alltid velkommen, Hanne Marie!

    SvarSlett
  3. Kjempefin:) Ein sånn vindusplass kunne eg og tenkt meg.

    SvarSlett