søndag 23. mars 2014

Sidan sist har eg....


Ein kan jo lure på kva eg driv med, 
så dårleg som eg har blitt til å blogge.. 
Sidan sist har eg:

Fått bekrefta kor vanskeleg namn eg har..


Dokumentert kor hjelpsomme damene er 
når presten spør.. ;)


Nytt solnedganger


Servert grønne vafler


Dokumentert at våren er på veg her også..


Vore på kvinneforening,
tatt lodd og VUNNE!


Hatt påskeliljer på (biljard)bordet..


Eg har hatt fridag med byvandring


Sett litt sånn urovekkande skilt...


Vandra meg bort til Bay Bridge..


Eg har trekt inn havluft og kjent på freden,
midt i byen.


Beundra det vakre i denne byen..


Funne kjærleik på asfalten..


Eg har løfta blikket og fått sjå vakre ting..


Konstantert at det kan jo ikkje bli for mange solnedganger i livet..


Og i dag har det vore ein innhaldsrik dag på jobb.
Det var besøk frå ein folkehøgskule,
og slikt besøk er jo alltid veldig kjekt!
I tillegg hadde eg eit bakeprosjekt for meg.
Eg fann ut at eg måtte prøve meg på noko nytt, 
så til kirkekaffen i morgon
blir det servert snurrar med (heimelaga)makronfyll.
Eg håpar dei smaker,
for eg kan ikkje smake på dei!


Men frykt ikkje,
vi som ikkje skal ha gluten vil også få 
ein liten godbit (håpar eg) å sette tennene i..
Eg miksa og triksa litt der og, 
men det er sånn ca. firkløverkake..


Men no skal eg krype meg til køys.
Eg har nokre spennande dagar i vente..
Mandag skal eg ta den frykta "behind the wheel"-testen, 
så det er berre å kneppe fingrane! ;)

God natt og god søndag!

1 kommentar:

  1. Takk for oppdatering! Livet i SF virker bra?! Og du har jo blitt rene superkokken!! Nå må du ikke la det gå så lang tid til neste blogginnleg nå da :-) Det er fint å følge deg, du skriver godt. En stor gresk klem sendes med express mail !

    SvarSlett