søndag 2. juni 2013

Berit Margrethe + Tore = SANT!

I går var det siste bryllaup for i år for min del.
Det var Berit Margrethe og Tore som skulle seie ja,
noko dei gjorde med glans!

vakre Berit Margrethe
Staden var Avaldsnes Kirke,
stemninga magisk
og både brud og brudgom strålte som sola.

Så stolt, så fornøgd


Eg lovar!



Eg hadde i forkant blitt advart mot at det 
var ofte vind utanfor Avaldsnes kirke, 
og at det lett kunne løfte kjolen.

Lang kjole var eit godt valg..
Elin, søstera til bruda, i vinden :)

JEEI! :)


Bruda fekk og merke vinden.
Slør gir herlige effekter :)




Kyss, kyss!


Som det ofte er i bryllaup, 
så var det ei pause mellom kyrkja og festen.
Så vi gjekk på kafè, førebudde tale og åt is..

Jepp - is og dress :)
Det bar så vidare til ein fest med
noko så genialt som koldtbord til middag,
masse flotte taler, mykje musikk
og kjekke menneske.

L.Y.K.K.E.L.I.G.





Eg fikk sitte på bord med ein herlig gjeng! :)








Og så var det litt danseleik :)



Og sjølvsagt spelte bruda med bruda sitt band, 
Playground.
(VELDIG FLINKE FOLK!)


Etter mange timar i vinden, 
både bokstavlig og i overført betydning, 
måtte det fikses litt på håret..
Og dei kule skoa måtte visast fram :)


Ingen brudeVALS her i gården :)
Etter slike festligheter, 
er det alltid godt å komme tilbake til seg sjølv.
Og Clarion hotel Amanda i Haugesund
hadde vore svært greie med meg, 
så eg hadde finaste rommet på hotellet.
Einaste aber var at eg måtte gå trappene siste etasje..


Det er kjekt når gode venner finn seg nokon å dele livet med.
HURRA FOR KJÆRLEIKEN
vil no berre eg seie!
Og eg vil ynskje Berit Margrethe og Tore masse lykke til, 
eg håpar de får mange gode år saman
med masse solskinn, latter og sang.
Og tusen takk for at eg fekk vere med på å feire den store dagen! :)

L.O.V.E.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar