søndag 16. juni 2013

Å kaste stein i glashus

Det heites at ein skal ikkje kaste stein 
når ein sit i glashus.
Det er ganske logisk at dette er ein aktivitet
som kan ha store konsekvensar.
Men - det er heller vanskeleg å unngå, 
når ein tek det i overført tyding.
Og av og til kan det vere ok å knuse
glashusa vi sit og speglar oss i..


Eg var sjuk forrige helg, 
eg låg store deler av helga på sofaen
og veksla mellom middels intressante tv-program,
soving, hosting, soving og facebook.
Eg er ikkje kjent for å vere utilgjengelig på facebook, 
men var nok endå meir tilgjengelig enn vanleg desse dagane.


Og eg var litt sjokkert over nokre vener si euforiske atferd der.
Og i løpet av veka har eg snakka med fleire om denne atferda, 
som eg syns var heilt ubegripelig. 
Stakkars menneske som hadde så kjedelig liv at 
nokre små aktivitetar var heilt eksepsjonelle opplevingar.


Eg måtte komme til gårsdagen før eg innsåg at 
det singla i glas rundt meg.
I går var det nemlig min tur å nå euforiske høgder.
Ingelin, Berit, Elin og meg skulle på Bergensfest.
Ein skikkelig festkveld som starta med prat og kos heime hos meg, 
og fortsatte med Lissie, Susanne Sundfør, litt datarock,
ei pause heime hos meg før vi avslutta med Mew, 
og ein pitteliten bytur.

Susanne Sundfør var ein definitv høydare :)

Det vart nokre bilder på instagram gitt, 
og litt status på facebook.. og et bilder der og.
Og singelingelingeling..
der rauk glashuset gitt!
Men eg kom frå det utan større skade enn 
litt meir sjølvinnsikt, og litt større forståing for andre, 
noko som sikkert kan komme godt med.


Forrige helg hadde eg eit særdeles kjedelig liv, 
vennane mine hadde det kjekt.
Når eg ser det litt i perspektiv
så var det kanskje ikkje så utruleg
at dei delte det kjekke dei var med på.
(det var jo i grunnen berre kjekt for meg
at dei faktisk delte det! :) )

Mew var heilt ok.
Så neste gong skal eg prøve å tenke litt lenger
før eg dømmer andre.
Delt glede er jo dobbel glede,
ikkje sant? 
Og bergensfest med jentene var uansett
 ein superkjekk opplevelse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar