onsdag 26. februar 2014

Turistfridager

Dei to siste dagane har eg hatt fri og fått lov å henge med Eilen som eg kjenner frå Bergen, og som er på besøk hos nokre felles kjende på Berkley. Eg har ikkje vore her lenge nok til at eg har komt over alle plassane eg burde sjå, men eg har liksom vore her lenge nok til at det er meir kvardagar og praktiske ting som fyller fridagane. Så det var deilig å få leike litt turist igjen, og når eg tar med meg kameraet så blir det fort mange bilder, så her er nokre av dei. Enjoy! :)

Gårsdagen:

Vår vandring starta med iskaffe i Financial District

Så gikk vi Embarcadero med nokre avstikkarar..



Lunsjpause på North Beach


Så Chinatown


Dagens resultat var ganske ok..

I dag starta vi litt tidligare, og benytta oss av offentlig transport for å komme oss litt rundt:

Første stopp: Castro




Det seiest at San Francisco er byen der ca. 25% er homofile, og Castro er eit område som er sterkt prega av den delen avbefolkninga. Etter kvart som åra har gått har eg fått ein del venner som har denne legninga, og det gjer noko med meg å sjå kva kampar dei har gått gjennom både med seg sjølv, sine nærmaste, lokalsamfunn og storsamfunnet. Det er retten til å få elske og å få bli elska dei har kjempa for, retten til å få vere seg sjølv utan å bli fordømd.  Det gjer noko med meg når nokon av dei vert utsett for sjikanering, mobbing, vold og fordømmelse - berre fordi dei har ei anna legning enn meg.
Og det gjer noko med meg å gå rundt i Castro og sjå vitnemåla om den historia menneska her har.





Vidare gjekk vi ned til Mission Dolores




Så tok vi trikken til Pier 39

Og tok en sushilunsj :)

Og dessert med amerikans størrelse!


Vidare gjekk turen ut på bølgene blå..
Med eit lite og ekstremt vindfylt og kaldt cruise i bukta.


Midt i bakken på bildet til høgre ligg sjømannskyrkja.



Under Golden Gate
(Og dette er fargebilde!)

Andre vegen.. det er ikkje småtteri dette her!


Nokre er meir hardhausar enn andre..

Det har vore bedre vêr her...

My City by the Bay

Problemet med slike turistcruise:
alltid en eller annen
ivrig amatørfotograf som pressar seg fram!

Vi runda fengeselsøya vår.. Alcatraz.


Eg var nesten heilt rolig... GRØSS!

Velkomstkomiteen på Pier 39

Sjøløvene våre :)

Til tross for betraktelig gråare og kjøligare vêr i dag enn i går, vart det ein veldig trivelig dag på oppdagelsesferd gjennom den vakre byen min. Eg trur eg må gjere dette oftare! :)

Takk for herlege dagar Eilen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar