søndag 16. desember 2012

Julekonsert for fred i sjela


I kveld har eg vore på julekonsert i korskirken.
På scenen var Solveig Slettahjell saman med Tord Gustavsen og Sjur Miljeteig.
Tord Gustavsen har eg hatt ein musikalsk forelskelse i sidan eg gjekk på vidaregåande, 
men dei to andre og kombinasjonen av alle tre
 oppdaga eg då eg var på BKK sin julekonsert for nokre år sidan, 
så då eg oppdaga at dei skulle ha konsert her
var eg ikkje sein om å skaffe meg billett.
Og reklamerte for alle eg kjende,
og plutselig var vi ein gjeng :)

2.ekstraomgang

Til tross for at eg og Are var der når dørene skulle åpne
så var kyrkja allereie halvfull,
men vi fekk kapra oss ein benk.. 
..og prøvde å ikkje tenke på handballfinalen medan vi venta, 
men då Thor Øyvind kom og fortalde at det var ekstraomgangar
var det greit å ha ein sportsjournalist i blant oss..

nesten, nesten..nei..

Timingen var upåklagelig, 
då Norge hadde vunne sølvet
kom artistane på 
og julefreden senka seg i kyrkja
og tankane gjekk til stallen og krybba
og handlelista fekk ligge igjen heime.
Litt svak lyd la ein dempar på konserten, 
men likevel, 
eg gjekk heim med fred i sjela.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar