onsdag 7. mars 2012

Den vêrsjuke sin guide til kvardagsglede

I dag tidleg vakna eg av regn som piska mot ruta og vind som røska tak i innpakninga av Mariakirken.
Det var ikkje fristande å stå opp for å gå på jobb.



Men det var berre å finne fram bergens-burkaen og kjempe seg fram i kvardagen. 
Eg er av den vêrsjuke typen, så på slike dagar må eg virkelig ta tak i meg sjølv for å tenke positivt. 
Då er det greit å kunne tenke på gledelege ting som for eksempel:

Ein god start i Wordfeud ;)

Popcorn ;)

Nybakt brød :)

blomsterenger :)

Dans :)

På ein slik dag kan ein synke ned i sofaen med både tv og data
uten dårleg samvit ;)

Tanken på at det går mot jordbærsesong! :D

Det er lov å unne seg noko varmt til studiene! ;)

Vakker musikk! :)

Snart er det sesong for peoner! :D

Absolutt ein dag for litt luxus! ;)

Og du ser ikkje dei skitne vindua når sola ikkje skin. ;)

Og det er veldig lov å krype under teppet og nyte ein liten middagslur ;)

Livet har mykje godt å by på, sjølv på ein regnvêrsdag. 

At det går mot sommar hjelper på det meste! :D
Det er berre tre veker til påske 
og det gledar eg meg til.
Då skal eg heim til Stadt
og etterpå er det vår! 

Her havna mange paraplyer i dag som resultat av vinden.
Men lukka er å plassere den der fordi ein ikkje treng den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar