mandag 21. november 2011

Liv(et) for tida


Om ei veke er det advent. Eg gledar meg! Eg likar ikkje hausten eller vintermørket. Med advent er fint. Då har vi masse lys i gatene og i husa våre.
I dag varma vi opp til advent i Brattholmen Bedehus. Det er siste søndag i kyrkjeåret, og vi fann liksågodt ut at vi kunne tjuvstarte litt på det nye. Så vi hadde øvingssøndag og kombinerte det med å synge på sang og musikkmøte med Sotrabu-arar.

Ei frå Fjell kommune! ;)

Ja, og vi - det er Seraf sjølvsagt. Fine folka! :)

Nokre har større simultankapasitet enn meg. (og talent for handarbeid)

Fine Maja!

"Vi e klar!" ;)

Berit-snuppa smiler som alltid! :) 

Det gjer Venke og! :)

Flinke pianomann-Endre :D

Are med barten

Torgeir og kaffe :)

Livet mitt er ikkje så veldig sosialt for tida. Eg er rett og slett begynt å stresse litt med at eg faktisk har meldt meg opp til eksamen. Så no brukar eg så masse tid som mulig i lag med bøker, kaffe og markeringstusj. Forhåpentligvis har noko trengt inn til fredag..

Kaffemisjonen er ein fin plass å studere på! ;)
Og skulle det gå på ræva på eksamen, så har eg alltid Seraf sin julekonsert å sjå fram til laurdag om to veker. Eg trur det blir den beste konserten vi har hatt til no - det haurdes i allefall veldig lovande ut på møtet i dag! :) (og treng du billett, gje meg ein lyd - dei er heile 60 kr billigare hos meg enn i døra!)

Vil du sjå meg slik? Kom på konsert med Seraf - 3. des. kl.16 eller kl.20! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar