tirsdag 15. november 2011

Koselig!

I går var eg på Logen bar og Voksne Herrers Orkester. Playground skulle spele. 
Så Berit og Ingelin kom til meg etter dei hadde vore på yoga for å stæsje seg litt før vi gjekk bort.


Det vart ein kjekk kveld. Playground var strålande - og det var ikkje så ille dei andre heller ;)


Det var rett og slett veldig koselig å vere der på ein heilt vanleg mandagskveld.
I dag har det og skjedd noko koselig - eller i allefall noko som gjer stova mi koseligare!


Min snille storebror skulle til Bergen, og hadde plass i bilen, så han tok med seg stolane mine. Dei har eg arva etter mormor og morfar, og eg har fått dei trekt om heime. SJÅ KOR FINE DEI VART!!

Einaste problem no er: kva skal eg gjere med denne? 

Ganske stygg og sliten sky-stol, gis bort mot henting! ;)

No skal jenta prøve å vere seriøs igjen - viktig å skape høg trivselsfaktor rundt bøkene!

levande lys er aldri feil! :)

2 kommentarer: