søndag 13. november 2011

Eksamensnerver og julemesse

Det nærmar seg eksamen. Desverre går tida fortare enn eg skulle ynskje 
- og eg har altfor masse på tapetet.

Det står i boka, så då må det vere sant! ;)

Det er godt det er spennande og lærerikt med psykologi, og med ei bok som stadig gjev meg gode eksempel som eg greier å hugse, så kan det fort gå godt - dersom eg kjem gjennom pensum!


Og legg ein til litt kaffe, så kan livet vere ganske ok sjølv om boka er stor og sidene mange.

Og i går var eg på julemesse, det var veldig kjekt. For fyrste gong i livet vann eg på bok - eit årsabonnement av Agenda 3:16. Kjekt! (og eit par englar, eit par dukar og ein handduk vart det og, men det var på årene) Eg likar basar.



I tillegg fekk eg vere i lag med Bente, Venke og Kari og små jentene. (og Tord) Det var utruleg kjekt! Godt med slike avbrekk! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar