lørdag 27. juli 2013

Ei veke med besøk :)

Då eg var hos Berit og slappa av før 
Muse forrige fredag fekk eg telefon.
Det var ein hyggeleg telefon som 
fortalde at eg skulle få besøk neste dag.


Ellen, mi eldste niese, nr.3 i rekka av tantebarn 
ville ta seg ein tur og besøke den gamle tanta si.
Slikt blir det stor glede i heimen av, 
sjølv om ho måtte leve med at eg er i ein pakkeprosess.. ;)

Så siste veka har eg tatt meg litt ekstra fri, 
noko som passa bra sidan eg hadde tenkt 
at tre dagar neste veke var både avspasering og ferie.. 
Og så har vi sett på byen, nytt varmen og vore på shopping.


Søndag var vi på skikkelig turistsightseeing.
Eg har alltid hatt lyst å ta desse hoppe-på-bussane, 
og endelig fekk eg ei unnskyldning for å gjere det :)

litt ulikt sko og kle valg på oss to.. ;)



finn ein feil! :)
 Og så tok vi oss ein tur på Ulriken :)

Jeg tok min nystemte...

Finaste Ellen Synøve! <3

Mandag ettermiddag tok vi turen med bybanen til Lagunen.
På veg heim tok vi turen innom Kari og Johanne på Paradis.


Og avtalte lunsj neste dag :)


Og ein kan jo ikkje vere i Bergen uten å ha vore på Fløyen!




Og siste måltid hos meg vart litt eksotisk fiskesuppe på tysdag,
det er jo viktig å utvide horionten...


Tysdag kveld vart vi endå fleire, 
for då kom mine foreldre og Ellen sine besteforeldre.
Det vart veldig trivelig :)

Litt langt ned...

Det har jo vore ei veke med knallver, 
så vi måtte jo sjekke ut "hagen min"..



Men i dag bar det heim igjen for besøket, 
men først fekk dei med seg ein regnskyll..


Det klarna heldigvis opp etterpå, 
så no er det berre for meg å vaske kle,
pakke, rydde og ordne til eg skal sette nasa mot Køben på mandag.

Takk for besøket!
Det har vore ei kjekk veke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar