tirsdag 5. mars 2013

Oppbyggelig i Oslo

Finaste byen

Eg var på kurs i Oslo i går.
Og i forbindelse med det unte eg meg sjølv nokre dagar
i den vakre byen..
Det vart ei helg med mykje god mat,
herlige menneske og fine opplevingar.


Laurdag kveld var planen egentlig Delicatessen på Grünerløkka.
Der var det, til tross for at vi trudde vi var tidlig ute,
45 minutt ventetid. Så vi enda på ein sjarmerande plass
som bar det klingande namnet
Bugges efterfølgere.
Det var intet dumt valg!
 Sidan 3-retters meny kosta 298 kroner, 
gikk vi for det.
Vaktelegg som forrett, grilla svinenakke til hovedrett,
og pasjonsfrukt, yoghurt og ingefærs som dessert
var ei særdeles bra oppleving!

Og for å toppe kvelden dukka denne karen opp.


Det er alltid kjekt med gjensyn av gode vener 
som ein ikkje ser så ofte.
Og timane går fort i godt lag :)
Det er også kjekt med gjensyn av gamle heltar..
Noko eg plutselig fekk, via netflix på søndag morgon..

Ja, det er Donnie frå NKOTB :)

Det vart litt seint på laurdag,
så eg tok ein veldig rolig start på dagen,
med hotellfrokost, ei episode krim og kaffe på terrassen
(ja, eg hadde terasse på hotellrommet, 
med kongeutsikt, bokstavlig talt!)
før eg rusla meg ein god tur i Oslo sine gater.
På ettermiddagen møtte eg
ein gjeng som skulle i Storsalen.
Vi gjekk på Rust, som egentlig er eit spisested, 
så eg måtte jo kjøpe litt mat.
Og sidan eg nettopp har vore i Barcelona, 
og dei hadde Creme Barcelona på menyen, 
så vart det det...


Og så var eg tilbake i menigheta som eg var medlem av,
og medarbeider i, i 6 år.
Det er ti år sidan sist eg var på besøk. 
Det var ikkje meininga at det skulle bli så lenge,
men det har aldri passa slik når eg har vore i Oslo.
Denne gongen var eg fast bestemt på at samme kva eg skulle, 
så var Storsalen eit must.
Og det var utruleg godt å vere tilbake.


Eg har sakna ei slik menighet i Bergen.
Storsalen har greidd å kombinere liturgi ala den norske kyrkja
med nye tradisjonar.
Av og til kan det sikkert bli litt "too much" her og,
og det er heldigvis ikkje ei perfekt menighet,
men det var litt som å komme heim for min del.
Eg kjende at her er det godt å vere!
Og det var jo ikkje feil at det var ein nordfjording som tala, 
og han hadde ei veldig god tale. :)


I går var det altså kursdag.
Eg var tilbake på gamle tomter då og.
Auditorium A på MF.
Framleis er det eit rom som innbyr til soving..
Men tidene har endra seg når det gjeld utstyr...

Det vart ein veldig lang dag i går, 
og at eg var litt sliten då eg kom tilbake til hotellet
var tydelig då eg gjekk av trikken.
For då snudde Fure seg til mannen som stod ved sida av ho
på trikken, smilte fint og sa "ha det bra!" 
før ho gikk av.
Fyrst då eg registrerte at mannen såg ganske overraska ut,
før han smilte over middels breitt,
gjekk det opp for meg at eg ikkje kjende han..
Men - eg har gjort verre ting!


I dag har eg hatt ein lavtempodag.
Eg starta den med slakk frokost, 
for så ha ein formiddagsdate med finaste Alfreden :)
Han er 14 dagar og veldig god! 


Og så hadde eg ei lunsjavtale
på Bakefri.
Det er eit glutenfritt bakeri som ligg 
i Kirkegaten.


Det vart no nesten både middag og dessert.
Kjempegodt var det :)


Og så handla eg med meg litt knekkebrød heim :)
(dei er like gode som dei eg lagar sjølv)


Eg vart så heldig å bli køyrt til flyplassen, 
og fekk ein tur på Starbucks også før eg måtte reise.
Eg har fått eit farleg avslappa forhold til flyplassar, 
og dei siste gongane har det vore på nippet at eg har rukke flyet.
(Laurdag rakk eg det med god margin,
men det var berre fordi det var forsinka..)
Og då eg kom gjennom sikkerhetskontrollen, 
som sjølvsagt var både med kroppsvisitering og av med skoa, 
så stod det plutselig GATE CLOSING på skjermen.
Og eg skulle til gate 16..
Dei som har vore på Gardermoen veit at det er eit stykke
frå sikkerhetsslusa til gate 16.
Så eg sprang.
Eg rakk det - så vidt.
Eg mista kåpa mi ned i hovudet på mannen som eg skulle
tilbringe neste timen ved sida av, 
då eg prøvde å legge den opp i bagasjehylla..
Eg enda opp med å sitte med både kåpe og veske og blomst
under stolen foran, fordi det var så mykje handbagasje.


Men eg kom heim til slutt.
Med nydelige blomster
og mange gode kjensler i hjartet.
Eg trengde denne helga.
Eg trengde å møte desse nydelige folka.
Eg skulle gjerne møtt endå fleire, 
både søskenbarn og venner.
Men denne gongen vart det ikkje tid til meir, 
så det må bli til neste gang!
Og det blir forhåpentligvis ikkje så altfor lenge til..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar