søndag 17. juli 2011

Feiring av den komande bruda!

Hausten 1993 flytta eg på hybel. Til mi store lukke flytta eg inn i ein kjellar med Sigrid - som er ei fantastisk jente! Sjølv om vi hadde ein noko ujamn start, takka vere at eg skapte eit særdeles dårleg fyrsteinntrykk av meg sjølv, har det utvikla seg til å bli eit solid vennskap. Vi hang sammen i nesten to år, før ho flytta ut i den store verda. Etter dette har vi knapt budd i same område i eit år. Og no er tida komen for at Sigrid skal gå opp kyrkjegolvet for å få ring på fingeren. Og då må ein ha eit skikkelig utdrikkingslag! Så det har vore mi helg.

Djup konsentrasjon over mobilen..

Vi starta fredag kveld. Sigrid fekk seg ei overrasking då forlovar Eva tok ho med til Anda flyplass. Sigrid likar best bil. Men ho var godt fornøgd etter ein roleg middag på kinarestaurant og ein tur på Finnegans.
Sigrid leika med hipstamatic på mobilen min..

Så fortsette vi på laurdag. Vi skjemde vekk jenta vår med ein tur på spa, shopping og så tillot vêret ein utepils og!

Årets første utecider.. 16.JULI!!

Ho var litt uroleg over å ikkje ha kontroll på kva som skulle skje. Det gjekk tross alt litt for snilt for seg..

Ved godt mot


Og ho vart ikkje spesielt rolegare av å bli plassert i ein taxi og dratt med til ein bunnprisbutikk i Fyllingsdalen.


litt skeptisk, men framleis ved godt mot
Kanskje grunn til å vere skeptisk?


Der venta studio på henne - og innspeling av ein cd med eit variert reportoar.. Ho fekk ha med seg ein person inn dei fyrste tre sangane, og det vart visst meg som måtte vere moralsk støtte. Men jenta greidde seg veldig bra åleine! :)

SUPERSIGRID!! :) (Foto: Stine Ursin)
Og vi har sjelden sett nokon smile så breitt som då ho oppdaga at vi sette nasa mot Nama Sushi etter innspelinga.

Happy brud!
 
Det er ikkje berre berre å ta bilde av eit langt bord..



Eit bugnande bord med godsaker!

Eg kunne ikkje slikka tallerkenen reinare.. bortsett fra wasabien då..
 Vi hadde sjølvsagt med ein gaveutdeling - av ting ho treng no når ho går inn i ektestanden.

Nokre var veldig kreative!

Forsikring for å få fisk - i følge Stine og brura..


Det vart eit solid måltid, med både kaffe og dessert. Brura kosa seg og det gjorde jammen vi andre også.


Og noko seier meg at Nama ikkje hadde noko i mot å ha oss der heller..




Og så gjekk vi ut og dansa, til sola tenkte at det er på tide å stå opp igjen - i allefall nesten. Det er utruleg gøy å gå ut og danse når ein er ein god gjeng med kjekke jenter! Eg trur alle var enige i at det var ein herleg dag!

Sigrid kjøpte seg nye helar som vart innvia i går kveld. Spreke dama!
I dag har verden vore litt roligare, med frokost, kino, tex-mex-middag og kaffe. Og Sigrid er atter på veg heim til Olden. Om tre veker er det fest igjen. Eg gledar meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar