søndag 29. august 2010

En sommer forbi...


Eg er, som mange andre, veldig glad i sommer. Og det er ikkje med lett hjerte eg må innsjå at sommaren 2010 er over, og hausten har starta..


Men sommaren 2010 var ein sommar som er verd å mimre litt over, for på grunn av jobb-bytte vart det ein laaaang ferie. I tillegg brukte eg tre av dei 6 vekene uten arbeid i Junaiten saman med bror min og familia hass!

Eg likte amerikanarar og holdningane deira før eg reiste dit, eg har ikkje blitt mindre begeistra etter å ha vore der sjøl! Tenk om vi og kunne ha brukt tida vår på å sjå det positive med andre, og gje gode kompliment til menneska rundt oss i kvardagen!


So nær, men ikkje nærmare... Men VM-finalen fikk eg altså med meg med dette som bakgrunn..


takka være at nåken hadde bulka churchbus-en vi skulle ha, så fikk vi luxusutgaven av en bil! Love it!!
og belive me: Bigger IS better!!

eg fikk litt smak av "extreme makeover"..
eg har dukka meg i atlanterhavet

eg har fått et nytt forhold til gule bilar

eg har besøkt Disneys Magic Kingdom

eg har forelska meg i WAL MART

eg har utfordra meg sjøl

eg har beundra taket på verdens største Hard Rock Cafè

og barpynten..

eg har besøkt Harry Potter og vennane hans

eg har prøvd meg på mini-golf

fått sand mellom tærne

eg har hatt skille, både her og der ;)

sett opp for fotgjengere på dei merkeligste plassar

eg har hatt en sommerfugl på leggen

sett fantastiske fyrverkeri


Det har rett og slett vore ein innholdsrik og flott sommer. Og det er berre å innstille seg på kveldar med tende stearinlys, kakao og pledd. Eg må berre hugse på at hausten har sin sjarm den og:)

2 kommentarer:

  1. Jaaa! Hurra!

    Grattis me blogg, Liv-Helga! :D

    Ser ut så du har hatt ein fantastiske sommar, forresten. :)

    SvarSlett
  2. Jaaa! Hurra! -tilbake!
    Takk! Blir spennande å sjå kossen dette går ;)
    Og JAAAA, har hatt en fantastisk sommer!! :)

    SvarSlett