mandag 30. august 2010

Liv(et) i helga

Eg er så velsigna med gode venner!! Sjøl om eg sov leenge på laurdag rakk eg å drikke kaffe med ei venninne på Edvard på ettermiddagen. På veien dit såg vi på den flotte kunsten dei finne på å sette opp her i byen:
skospiral med blomster på festplassen
På kvelden tenkte eg og to venninner å gå på kino, men det var ingen jentefilm som gikk, så vi gikk på bocca og tok en Cava i staden..

Det er herlig å slappe av med gode venner! Utpå kvelden møtte vi nokre andre venner som hadde vore på a-ha-konserten på Stadion, så det vart litt seinare enn vi hadde tenkt, men kjekt var det!

Søndag vart ein dag for seg sjølv, det starta fint..

Ingelin venter på oss
Meg, Ingelin og Venke skulle ta en kaffe.. til en variasjon tenkte vi å gå på Lille Kaffekompaniet, men der var det fullt, så vi enda på Kaffemisjonen.



Vakre, snart mamma, Venke 
Venke hadde håpa at babyen skulle komme ut på søndag, men gullet kjeme når gullet vil, og i skrivande stund er det fortsatt trygt i mammas mage. (i allefall så vidt eg veit)

Som den sprekingen eg er (......) så hadde eg avtalt med Ingelin og Marianne at vi skulle gå tur.  Det måtte bli ein rolig tur, for eg er ikkje heilt god i ryggen, noko som merkast spesielt godt i motbakkar. Og det gjer jo at en får tid til å sjå på naturen..


Og posere for fotografen:

Eller tvinge fotografen til å være med på bilde:


Og eg må seie at eg trudde at tre kristne, snille jenter hadde kontaktene i orden - men vi ba om en time uten regn, og vi fikk en time med! (men sol både før og etterpå!) Så vi konkluderte med at vi var litt utydelige i bestillingen...

Bergen - grå av regn
Etter tur hadde eg endelig opparbeida meg mot nok til å starte denne bloggen, og tenkte at som kvinne har eg stor simultankapasitet.. Og greide å motbevise det med at middagen, som vart laga undervegs i bloggopprettinga og mellom et par maskiner med klesvask, enda opp som tørr fisk og svidde poteter.
Eg må seie at eg aldri før har sett rødglødande poteter, men det har eg altso no!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar