søndag 7. desember 2014

Eit heilt år

I går og i dag har eg gått og tenkt på at det har vore noko med 5. og 6. desember som eg burde hugse, men eg greidde ikkje å komme på det, før det plutselig slo meg: Det er EIT HEILT ÅR sidan eg kom til  San Francisco. Og slikt noko fortjener en aldri så liten bildekavalkade, slik som ein vanlegvis gjer ved årsskifte...

6.desember 2013: julemiddag for studentar og au pairer

7. desember: Sweas julebasar

Julepynta San Francisco

Julegudstjeneste i South Bay

Eg har lært nye retter å kjenne

Eg har vore veldig heldig med kollegaane!

Eg har slitt ut en prest...

Og eg har vore på ball..

Eg har feira nyttår på beste måten (med gode venner!)

Eg har erfart at cøliaki er intet hinder for
å bake vanlig mat :)

Eg har fått lære kjenne mange fantastiske damer!

Eg har innført grautkasse på kirka..

Eg har blitt kjent med mange herlige små,
og dei fine foreldrene deira :)

Eg har hatt nokre tunge dagar...

Eg har fått sett noko av livets hardare sider..

Eg har vandra gatelangs - og funne perler over alt!
Eg har GÅTT over den berømte brua.

Eg har sjekka ut litt uteliv ;)

Eg har lært meir svensk!

Eg har laga hundrevis av vafler..

Eg har lært meg å bruke gasskomfyr... i alle fall nesten!

Eg har opplevd jordskjelv.

Eg har vore på tidenes feiteste biltur!

Eg har nytt fridagar i godt selskap

Og vandra endå meir gatelangs :)

Eg har oppsøkt turistattraksjonar..

Eg har laga opp til fleire student og au pair middagar. :)

Eg har blitt kjent med dyr eg ikkje er så begeistra for

Eg har tatt en pust i bakken innimellom

Eg har funne nokre favorittar

Eg har helst på sjøløvene

Eg har lært historie...

Eg har latt meg fasinere


Eg har vore ute på båt og sett byen frå sjøen,
og eg har vore under den berømte brua..



Eg har køyrt til LA..

..for å heie på disse tre :)

Eg har sett litt av LA også :)

Eg har hatt et vêrmessig stabilt år

Eg har tatt lappen for andre gang!

Eg har hatt mange gode samtaler :)

Eg har vore på konsert

Eg har fått litt sansen for baseball... 

Eg har fått sjå det vakre i det ordinære

Eg har hatt mykje god støtte og fantastiske medarbeidere!

Eg har blitt kjent med Jasper!

Eg har sakna mamma!! (og resten av familien!)

Eg har opplevd spektakulære solnedganger!

Eg har lært at City Hall er eit par fot høgare enn U.S. Capitol..

Eg har møtt (og sunge for og med) sjølvaste Landsmoderen!

Eg har fått "nokre" fleire sko.........

Eg har lært at "size does matter" ;)

Eg har slitt ut en prest til...

Eg har feira 17. mai..

...med god hjelp i kjøttavdelinga..

Eg har lært at solkrem er viktig!

Eg har laga mi første kransekake

Eg har blitt kjent med mange
fantastiske folk!

Eg har reist ein del..

Eg har vore i Bergen ein tur og helst på litt folk..

... og sett at solnedgangar er fine der og ;)

Eg har testa ut Nord Hellas
med denne fine frøkena :)

Eg har testa tolmodigheta....

Eg har fått erfare kor mykje omsorg betyr! <3

Eg har sett at det er ikkje berre i San Francisco
det er tåke...

Eg har kjent på at avskjedar er krevande...
heldigvis. 

Eg har hatt besøk..

Eg har lært å nyte livet (som om eg måtte lære det ;) )

Eg har lagt meg til litt luksuriøse vaner...

Eg har vore til Tuscarora.. 

Eg har vore på Tao (NYC)

Eg har hatt bodyguardar som passa på meg i storbyen (NYC)

Eg har vandra endå meir gatelangs i SF

Eg har kjørt litt bil også..

Eg har fått oppgradert leilighet, og skrudd sammen ny sofa!

(bevis)

Eg har vore til øyenlege...

Eg har hatt bursdag! 

Eg har blitt så amerikansk at eg diggar dette... ;)

Eg har vore i Boston..

...med denne fine fyren..

Og eg har vore 2x i NYC

og heia på enda ein maraton..

Eg har lært kva luksusvare regn og vatn er!

Eg har funne plassar der eg finn fred..

Og eg har begynt å kalle dette også "heime"

Eg har lært korleis eg kan vite kor denne
$1 kjem frå.. (denne er frå Boston)

Eg har fått oppleve haust på vestkysten...

Eg har fått oppleve regn som eg aldri før har gjort det!

Eg har vore gjennom min første
sjømannskirke-julebasar. :)

 Eg er no på tredje presten, som eg håpar blir minst like lenge som meg...

Eg har opplevd Thanksgiving. 

Eg har lært at neste år skal eg ha julegavene i kofferten!

Eg har forelska meg i nabolaget mitt..

..faktisk i heile byen, når eg tenker meg om..

Eg har blitt så amerkansk at juletreet
allerede er på plass.. 
 Og eg trøstar meg med at kjært barn har mange navn...







Eg er supertakknemlig for kjekke
oppfinnelser som Skype! :)

Eg har fått bli kjent med så mange fantastiske mennesker
at eg ikkje har plass til alle her, 
men her er to av dei:



Eg har fått sjå spektakulære flyshow.

Og eg har sett Alcatraz nesten kvar dag..

Alt i alt, det har vore eit hektisk men veldig godt år. Eg har fått kjenne både gode og mindre gode følelsar, eg har ledd masse og fryda meg over å få lov til å vere her no.
Eg gledar meg allerede til å sjå kva det neste året har å by på! :)

1 kommentar:

  1. Alltså, Liv-Helga, du är en helt fantastisk fotograf!
    Du har gjort en jättefin årskavalkad.

    SvarSlett