tirsdag 3. februar 2015

Oh, Sugar!

Dei siste månedane har eg slitt med maten igjen. Det har vore vanskelig å få i seg nok mat, ikkje fordi eg ikkje vil ete, men fordi eg er så utrulig god på å utsette..
Først utsetter eg å stå opp, som igjen fører til dårlig tid før eg må ut døra og på jobb, så eg utsetter å ete til eg kjem dit, men etter morgenkaffen så er det så masse anna som skal gjerast og plutselig var dagen gått. Og då er eg både kvalm og svimmel, så lysta på mat er ikkje stor.


Det er ikkje så enkelt å berre "grab a bite" når ein har cøliaki. Ofte har løysinga når eg kjenner at energinivået har vore lavt blitt løysingar som ikkje er gode. Og den siste måneden har eg sett på kostholdet mitt og gremmes. Det er veldig langt frå slik det var då eg flytta hit, og det fann eg ut at eg måtte gjere noko med.

Dagens middag. 

Så etter mykje lesing og fundering har eg no igangsett planen om å få kostholdet på plass igjen. Første punkt er sukkerdetox. Eg har sett på at eg får i meg mykje meir sukker enn eg gjorde før eg flytta hit. Og søtsuget forsvinn dessverre ikkje om ein ikkje tek skikkelig tak. Derfor: Februar er herved starta og erklært som sukkerfri månad. Eg tar den ikkje heilt ut, så eg kjem til å ete frukt, men ikkje i store mengder. Men alle melkeprodukt, sukker, korn(for min del glutenfritt mjøl), mais og ris er utestengt i ein måneds tid. Vin, brus, lemonade og saft må også vente. Eg skal satse på rein mat, der eg lagar alt frå grunnen av.

Måtte jo ha noko godt i glasset til Super Bowl.
(PS! PATRIOTS VANT!!)

Etter eit døgn kan eg seie at det vanskeligaste blir ikkje å kutte ut sjokolade, men melka. Men eg kan også seie at slik som kroppen min har reagert på allereie i dag fortel meg at det var på høg tid å kutte sukker og få lagt om kostholdet. Ein del av meg fryktar at februar kan bli årets lengste måned. Så no har eg forkynt til heile verda at eg gjer dette, slik at det skal bli vanskeligare å jukse eller trekke seg.
Wish me luck! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar