onsdag 21. januar 2015

Canada og svensk kronprinsessebesøk


For godt og vel ei veke sidan tok eg meg ein tur til Canada.
Det var frihelg og eg trengde å få litt luft under vingane.


Det var ei fin helg. 

Slike proteinbarar  har eg ingenting i mot!

Eg hadde rom i 17.etasje med ei heilt ok utsikt.


Og Vancouver, som var byen valget landa på,
var ein veldig fin og rolig by.


Ja, koffor ikkje ha en bensinstasjon på sjøen..

Det er ikkje berre San Francisco som har skodde..

Holdeplass for sjøfly

Utsikta i dagslys


På flyplassen oppdaga eg fordelen med
hijab.

Borte bra, men det er jammen godt å komme heim også.
Og det er ingen ting i verda som er som å sjå 
San Francisco sin skyline.


Den siste veka har vore ei innhaldsrik veke.
Først skulle helga forberedast,
og så skulle helga gjennomførast.
Vi hadde Superlørdag med smårollinger
og graut, før vi hadde ein mini-konfirmantleir.

Lørdagstaco med
verdens beste konfirmanter!

Eg syns det var stor stas å få vere med på det :)
Konfirmantane våre er nemlig berre fantastiske folk.


Laurdag baka og pynta eg også ei kake,
ei glutenfri prinsessekake,
på bestilling. 
Og for å seie det slik, 
marsipanen ein får tak i her er ikkje den enklaste å jobbe med...


For kaka skulle brukast i eit lite svensk selskap neste dag,
med ein royal twist.
Då fekk vi nemleg besøk av 
kronprinsesse Victoria, prins Daniel 
og prinsesse Estelle.

Norsk sjømannsprest
og svensk diakon er velkomstkomite.


Lille Petter edderkopp på svensk :)


Så no har eg hatt to fridagar.
I går var eg ute på ein liten tur litt sørover,
men i dag spaserte eg meg ein tur til Crissy Field
og naut solnedgangen.
Og for å seie som Mahatma Gandhi:
"When I admire the wonders of a sunset
or the beauty of the moon,
my soul expands in the worship of the creator."



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar