søndag 3. juli 2011

Herleg Helga Liv

 Det er utruleg deilig å komme vekk frå byen ein gong i blant, og ingenting er bedre enn å gjere det sammen med folk du er glad i og trives sammen med. Og det skadar ikkje at sola plutselig finn ut at ho skal sprenge skylaget!


Laurdag morgon sette eg nasa mot Kvamskogen saman med gode vener. Det føltes litt for tidlig då eg stod opp, men då vi kom fram til hytta fann eg ut at det var egentlig akkurat passe tidlig.

Thor Øyvind tok frokosten i bilen

Rune e klar :)

Eg kjøpte meg statoilkopp, fin og rosa:)

Klar for handling på Bjørkheim

Framme!!

Oh- what a feeling - dancing on the.. hut

Kossen henge opp hengekøy :)

chickfight :)


Dei var ganske jamnsterke og stødige, fine jentene :)

takka vere sol tok vi musikken med oss ut :)



Det viktigaste å ha med på tur :)

Ikkje alle har slik vannflaske ;)
Vi venta så lenge vi kunne på Are, som hadde vore i Skånevik fredag og kom seint heim. Men til slutt sa magane våre så klart i frå at vi måtte sette i gang med litt middagsmat. Og som seg hør og bør på ein strålande dag på hytta var det grillmat som stod på menyen.

Marianne var salatchef :)

Grilldans 1

Grilldans 2

Mannfolkarbeid!

Ingelin med øks..


Vi slo på bålet - eller tente det som andre ville sagt ;)

mmmmm!

Velkomstkomiteen til Are blei våt på beina..

Endeleg var Are blant oss :)

MMMMMMMMMMM!

god stemning rundt grillen

1: Snakkar du til meg?

2. Snakkar du til meg?

3: Snakkar du til meg?
Men så kom det litt regn, og vi bevega oss under taket og for å holde myggen vekke fyrte Are og Thor Øyvind opp sigarane.

Korleis tenne opp ein sigar.


Gutta i røyken :)

Jai Ho på stereoen - Rune viser dansen :)
Vi angreip Trivial Pursuit-spørsmålsbunken - og svara vart noko kreative etterkvart, og meir morsomme enn riktige :)

Idiot- tidleg ein søndagsmorgen. 
 Nokre av oss var meir sporty, og valgte å sove ute sjølv om det regna.


Men alle gode ting har ein ende - og så var det tid for å rydde og vaske ut.



Og aller mest respekt til dei tøffe damene som tok kaggedoen! Eg bøyer meg i støvet!!



Medan andre rista teppene, til stor underholdning for oss andre :)



Litt støv på magen...
Eg er så takknemlig for at eg har slike menneske i livet mitt, 
som eg kan reise på tur med og ha det gøy sammen med! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar