lørdag 20. september 2014

Besøk og tur

Forrige fredag kom det nokre kjente og kjære folk gjennom døra på Sjømannskirka her i San Francisco.
Kari og Helge hadde tatt med seg sine to små hit til andre sida av jorda, og sidan eg hadde frihelg, fekk vi tilbringe heile helga og eit par dagar til i lag.
Det er utruleg kjekt å ha besøk heimanfrå - og veldig kjekt når vi då kan utforske både byen og områda rundt sammen. Så eg tenkte eg kunne dele nokre bilder av dei kjekke tinga vi har gjort i lag..

Første kvelden kosa vi oss på tapasrestaurant

Laurdag sette vi kursen for Stinson Beach. Det var rett og slett utruleg digg!









Vi la også inn ein tur til Twin Peaks for å sjå på skoddebyen

Søndag brukte vi på Glide, shopping og park-utforsking.


Mandag reiste vi ut frå byen igjen.
Nasa vendte nordover mot Sonoma og vingårdane der.




Vi var på omvisning på Benzinger vingård.

Og vi fekk sjølvsagt smake! ;)




Hausten kjem også til California..

Tysdag starta vi dagen rolig. Sol, basseng og kaffe var nøkkelord i ein god time før vi sette oss i bilen og køyrde via Napa, Berkeley og Oakland heim igjen til San Francisco.


Spor etter jordskjelvet

Byen min, sett frå motorvegen
Vel tilbake i San Francisco var det tilbake til jobb for min del, litt uforutsette utfordringar for vennane mine i form av innbrot i bilen. Men etter ein lang dag og ein litt vel lang spasertur i byen, kunne vi senke skuldrane med ein bedre biffmiddag. Det vart ein litt annen dag enn ein hadde planlag, men sånn er det fort når ein er på ferie.. No har vi ein dag igjen sammen før eg reiser til austkysten ei veke på medarbeidersamling, og dei fortsetter på sitt USA-eventyr. Og berre sånn at det er sagt:
De er hjertelig velkommen tilbake, og de andre som sit og tenker på at det hadde vore kjekt å besøke meg, de er også hjertelig velkommen på besøk! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar