tirsdag 10. januar 2012

Til Bjørnefjorden for å gjere seg feit

Ikkje at eg treng å reise til Bjørnefjorden for å oppnå det, 
men det er no det eg har gjort dei to siste dagane;
Vore på Bjørnefjorden Gjestetun og ete som om eg ikkje hadde sett mat i jula, 
saman med verdens beste kollegaer. :)

Vi kan å kose oss!!
Vi fekk ikkje lov å ha snopet på borda vi satt rundt på fellesområdet, 
fordi det var ope for dei andre gjestane,
difor gøymde vi det bak pianoet.. som og tilfeldigvis var rett foran meg... 
Sjakktrekk! ;)

Veldig fasinerande rom.. 
 Og sidan vi hadde ete og hatt det svært så godt 
vart stabsdagane avslutta med eit lite swing-kurs. 
Eg er imponert over kor flinke folk var!:)



Berre sånn at det er sagt:
Vi jobba og satt i møte stort sett heile dagane, 
så vi har ikkje berre nytt livet ;)

I resepsjonen stod denne fasinerande saken :)
er vel fleire av oss som burde hatt ein slik lapp ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar